186 kb
Showing all 6 results
-
Les essaimages chez Tremcar : d’une relation de confiance à des partenariats stratégiques
8,00 $ – 50,00 $ÉTUDE DE CAS. Ce cas présente l’exemple d’un entrepreneur qui a opté pour l’essaimage comme stratégie de croissance et de compétitivité pour son entreprise.
-
Glacier Bilboquet: A Profusion of Frozen Delights
8,00 $ – 50,00 $CASE STUDY. The case finds the managing couple at a crossroad, faced with the challenge of making strategic choices for their business’s future as well for their own future.
-
Préoccupations individuelles et changement : le cas d’Orbite
8,00 $ – 50,00 $ÉTUDE DE CAS. Élaboré sous la forme d’un scénario, en quatre parties, ce cas traite de l’implantation d’un système de gestion intégré et plus particulièrement, de l’évolution des préoccupations de cinq acteurs, telles que vécues à quatre moments distincts de la mise en œuvre du changement.
-
Realigning Sales Territories at Garrick Oil and Lubricants
8,00 $ – 50,00 $CASE SUDY. This case presents the challenging situation facing Jonathan Wiley, a fresh MBA graduate who has recently been appointed regional sales manager. Wiley has to make a decision regarding the allocation of geographical territories to four territory sales managers.
-
From Training Programs to the Creation of a Corporate Education System: The Case of a Russian Industrial Company
8,00 $ – 50,00 $CASE STUDY. This case study describes the development of a training system in a large manufacturing company.
-
ETIAM, un leader de l’imagerie médicale
8,00 $ – 50,00 $ÉTUDE DE CAS. Ce cas présente le modèle historique de développement de l’entreprise ETIAM depuis ses débuts en 1996.
Showing all 6 results