A : 16
Showing all 6 resultsSorted by latest
-
Triumphs and Tribulations of a Middle Manager Implementing a New Performance Measure
8,00 $ – 50,00 $CASE STUDY. The case follows Richard, the regional manager for Quebec, at Frippe, a Canadian clothing company, during the implementation of a new performance indicator.
-
Grandeur et misère de la mesure de la performance : les difficultés d’un cadre intermédiaire dans la mise en œuvre d’un nouvel indicateur
8,00 $ – 50,00 $ÉTUDE DE CAS. Le cas suit Richard, directeur régional pour le Québec, chez l’enseigne canadienne de vêtements Frippe, dans l’implantation d’un nouvel indicateur de performance.
-
Marcotte ltée
8,00 $ – 50,00 $ÉTUDE DE CAS. Le cas traite de l’achat d’une entreprise française par une société de machines-outils québécoise.
-
Kraft Foods Inc. and Cadbury PLC
8,00 $ – 50,00 $CASE STUDY. In “Kraft Foods Inc. and Cadbury PLC – Part A – A Nutritious Association?”, an investor wonders whether the acquisition of Cadbury is based on sound business sense and whether it will be beneficial to him as a Kraft Foods shareholder.
Showing all 6 resultsSorted by latest