337 ko
5 résultats affichésTrié du plus récent au plus ancien
-
The International Expansion of Tim Hortons
8,00 $ – 50,00 $CASE STUDY. This case describes Tim Horton’s international expansion.
-
Broad-based Black Economic Empowerment (BBBEE): 2004 to 2009
50,00 $CASE STUDY. One of the most important black economic empowerment events of the period 2004 to 2009 was the promulgation of the Broad-based Black Economic Codes of Good Conduct (the Codes) in February 2007.
-
« Horizon 2015 »: Just Us! Coffee Roasters’ Business Development Plan
8,00 $ – 50,00 $CASE STUDY. A five-year business development plan to consolidate the coffeehouse operations and the distribution division, and launch new commercial activities that would power Just Us!’s sustainable growth, in keeping with its social mission.
-
L’Interculturel chez Drakkar
8,00 $ – 50,00 $ÉTUDE DE CAS. La situation exposée met en scène des personnes appréciées et intégrées à leur milieu de travail. En ce sens, le cas L’interculturel chez Drakkar fait ressortir la subtilité de certaines relations interculturelles pouvant survenir au sein des entreprises.
5 résultats affichésTrié du plus récent au plus ancien