Showing 886–900 of 2084 results
-
Prendre l’avion avec un jeune présentant une déficience motrice
0,00 $GUIDE. À l’intention des parents pour les aider à bien planifier leur voyage avec leur jeune présentant une déficience motrice.
-
Le marketing de soi, qu’est-ce exactement?
8,00 $ – 50,00 $ÉTUDE DE CAS. L’étudiant prend le rôle d’un coach expert en marketing de soi. Il doit analyser les personnages présentés afin d’y déceler les réticences et les idées erronées qu’ils expriment à ce sujet.
-
Assurances Auto AXA Canada (AAAC)
0,00 $ÉTUDE DE CAS. Une discussion sur le processus budgétaire et déterminer des indicateurs clés de performance et leur utilisation ainsi que les liens des indicateurs avec un budget.
-
Assurances Générales Banque Nationale
0,00 $ÉTUDE DE CAS. Le cas expose un problème réel de gestion de la capacité dans un centre d’appels d’une nouvelle entreprise effectuant la vente directe d’assurance automobile.
-
Kabania – ou la recherche du juste équilibre
8,00 $ – 50,00 $ÉTUDE DE CAS. Le cas porte sur la croissance de Kabania, une PME en région qui a rapidement fait sa marque dans l’industrie touristique du nord-est de l’Amérique du Nord.
-
AXA Auto Insurance Canada (AAIC) – Part B
0,00 $CASE STUDY. Part B discusses key performance indicators and their use as well as their relation to budgets.
-
Legal Aid Board: Balancing the Scales of Justice
50,00 $CASE STUDY. In 1998/1999, the Legal Aid Board had faced closure because of a contingent liability of more than R600 million for legal services delivered by private practitioners to the organisation’s clients.
-
Treatment Action Campaign: Managing Activists (TAC)
50,00 $CASE STUDY. It was mid-2008 and Zackie Achmat, founder of the Treatment Action Campaign (TAC) − widely regarded as one of the most successful HIV/AIDS activist organisations in the world – knew that the organisation he had founded was facing two related challenges.
-
Pick n Pay: Changing its Environmental Footprint
50,00 $CASE STUDY. Pick n Pay’s initial steps to address environmental issues in the 1980s culminated in 2007 with the launch of its Sustainable Development Vision and Action Plan.
-
Cape Herb & Spice Company: Choosing a Growth Strategy
50,00 $CASE STUDY. Irene Ivy-Schuurmans and Dale Kneen started the Cape Herb and Spice Company in 1992, selling their wares from a modest barrow at the Cape Town Waterfront.
-
eNatis: What Went Wrong?
50,00 $CASE STUDY. On 31 May 2007, Werner Koekemoer, project manager for the eNaTIS (a new national traffic information system) in the Department of Transport, and Johan Vorster, project director of Tasima (the consortium that had developed the system), met to reflect on the highly publicised failure of the new traffic information system on 12 April, just over a month before.
Showing 886–900 of 2084 results